Belkin Modem Kurulumu

Belkin Modem Kurulumu
Belkin modem kurulumu için İnternet tarayıcısına 192.168.2.1 yazıp enter’ı tuşluyoruz şifre isterse
submit butonunu tıklıyor şifresizdir. kullanıcı adı bölümü yani username bölümüne şu şekilde yazıyoruz
xxx@ttnet vpı 8 vcı 35 olacak diğer bölümler resimlerde mevcutdur.
1.2 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım
1.4 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım


1.5 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım
1.6 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım
1.7 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım
1.8 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım
1.9 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım
Sponsorlu Bağlantılar

1.10 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım

1.11 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım

1.12 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım

1.13 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım

1.14 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım

1.15 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım

1.16 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım

1.17 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım

1.18 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım

1.19 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım

1.20 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım
1.21 Belkin Modem Kurulumu Resimli Anlatım

Yorumlar

  1. selam dostlar belkın marka modemim arızalandı garanti için kime yolamam lazım bilenininz var mı?

    BANA BİLGİ VERİRSENİZ MEMNUN OLURUM mmselcuk2265@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder