Android işletim Sistemi ve Temel mimarisi

Android İşletim Sistemi: Android işletim sistemi hakkında genel bilgiler

Yazar : İslam Zeytin
Yıl:17 Mayıs 2015



 Bu çalışmada Android İşletim sistemini ele alarak Android hakkında bir çok alanda merak konusu olan sorulara cevap verilmeye çalışıldı.Android İşletim sisteminin nasıl bir işletim sistemi olduğunu,  geçmişinin ne olduğunu kullanılabilirliğini, performansını, rakiplerini nasıl etkilediğini, rakiplerinden nasıl bir farkı olduğunu kullanıcılara gelecekte neler vaat ettiğini ayrıca bunların yanında Android İşletim Sistemine bir çok farklı açıdan bakarak   farklı açılardan değerlendirerek Android hakkında bir çok alanda bilgi sahibi olup merak ettiğiniz sorulara cevap bulacaksınız.Böylece Mobil cihazlarda kullanımı zirveye ulaşmış Android işletim Sistemini artısıyla eksisiyle tercih etmeye karar verirken daha bilinçli bir hale gelmiş olacaksınız..

Yorumlar